Sunday, September 24, 2006

新的簡單問題對答案...

好奇怪, 看來越簡單, 越無聊的便想不出來. 手錶就當然不可以少了個"準"字, 唔通好似一些自以為事的人用個"慢"字, 手錶的第一個要求就是準, 我以為會好多人估到.

正如酒樓當然要"好食"兩個字, 唔通一句"服務好"就會有生意嗎? 有什麼人會"唔好食", "有排等", "不足料"都會甘心命底地日日來呢? 希望日後有些人可以多D簡單直接一些的解決方式, 不要次次都去想有什麼唔吃得的要怎樣處理啦, 仲好神氣地說... 雖然唔比得客人吃, 仲可以這樣那樣, 煮好D就不用這麼煩. 有些部長每日回來就是煩著今日又有什麼東星煮差了, 看看可否賣去一些要求不高的"非洲"地方, 仲要當"寶"賣過去, 遲早連這些地方都不要時又怎樣, 即是連窮地方都話好難吃!!! 一直都未見到煮出來的係有進步...

No comments: