Monday, October 10, 2011

新的任務又是中港牌換新車

今日又開始幫手辦... 中港牌換部新車, 第一個動作就是先將舊車去梅林海關辦"退港", 即是向海關申報舊車退返出香港, 之後再預備做新車的手續. 上次幫老闆整的已經係年頭的事, 手續非常多又煩複, 並不是香港的換個新車牌這樣簡單. 今次也同上次一樣, 新車早已出了香港號碼, 舊車退完港後又係要辦留牌, 再上牌去新車.

換回舊牌上新車後, 預備的下一步就是去元朗辦中檢驗車影相, 跟住才可去廣州申請批文... 預算要十幾日才出到批文, 接住就是開新車上來裝大陸牌, 裝海關卡, 裝衛檢機... 等手尾, 全程應該可以三星期內做完. 每次辦車最惱氣的, 就是在深圳灣的海關辦公室, 大佬!!! 我地又唔係走私客, 行得正企得正, 為什麼每次都要睇你地什麼海關科長面色!!! 這就是大陸非常討厭的地方, 按晒你地程序去做啦, 仲要睇面色, 極之討厭! 最慘係當時不得給他有什麼說話, 否則你部車都唔洗走, 一定玩到你暈@@@

No comments: