Tuesday, February 08, 2011

新的一年又開始左要定計劃

新的兔年又開始左, 大家有沒有定今年什麼計劃呀? 當然好多時都不一定可實踐, 不過有計劃點都好比沒有的好的. 今天第一天上班便有新的頂班工作, 暫時維期一個月, 講明頂更就係做多一份, 手頭上的會繼續, 只是幫手睇多份, 工作也不是什麼麻煩... 只係照顧下老闆的日常活動.

多年來我一直都係為這個為那個做事, 過年前也自己定了今年要做到的工作和目標, 希望將工作變得有條理性, 系統性和統一性. 同時, 也要自己在報告上多花功夫, 不想只有空想的說話, 因為講就人人都懂, 所以日後可以做到預見的處事方式, 即興的問題也可同時解決: 就如今天同事的電腦中所有USB用不到, 最後原來就係平野內置card reader所致, 砌機就係砌機, 尤其是要做到內置card reader的真係廠機的好. 事因自己加的內置card reader真的不耐用, 下下就話壞... 真麻煩!!!

No comments: