Friday, April 03, 2009

新的清貨大減價真的忍不住

今天下午時候去了豐X, 見到有部打印機做特價HK$800. 大家可能就會馬上說$800一部打印機也沒有什麼特別, 就算最近葛文輝大賣廣告的一部也只不過是$8xx. 今次有什麼東西連我也打動了? 就是一部多功能打印機, 打印/傳真/影印/素描就是最基本, 可是這部是行usb/network, network是包括LAN/WLAN. 換句話說, 我就用上$800買了部無線網路打印機, 只要插上電源就可以用上, 我想大家屋企都會有wifi吧, 打印機用wifi就好少見? 對我來說就是好方便了, 不用擔心打印機要放在電腦附近, 同時在家也行網路打印機, 真的想不到.

現在, 只要用VPN連線到我家網路, 便可使用這打印機了... MFC-665CW

2 comments:

Unknown said...

這兩個月你連環大出血啊!
但block咗, 睇唔到你部新玩具.
:(

Unknown said...

睇到喇, 好靚呀, 爽!